Tick tack, tick tack

Inte bra med detta vårväder som håller på och bryter fram.
Så tidigt kan aldrig vara bra.
Man vill ju ha en fin sommar.
Börjar bli en vana nu att man ska ut och rida om dagarna.
Fredagen så red linn och jag ut och på söndagen var stefan
med ut.
Idag var det dax igen. Då var det linn igen som följde med
stefan är för sen hem för att vi ska hinna ut innan det blir för mörkt.
Men i morgon så är det dax för ridlextion i grums igen.
Jag tycker det går riktigt bra nu.
Linn och sandra har varit i göteborg under helgen på horse show.
Det är ett stort gippo med bara hästar i skandinavium.
Både hoppning och dressyr med lite av varge som paus underhållning.
En stor mässa med hästprylar finns det också.
Så en del pengar han dom spendera också.
Så nu hoppas jag dom är nöjde och glada ett tag framöver.
Själv så köpte jag en dy padd igår till vitspårs sadel.
Kändes riktigt bra faktiskt idag när jag red.
Så det var nog välbehövligt.
Jag har ju en bomlös sadel till honom och då behövs det något som
stadgar upp under sadeln.
Men ingen ting är gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0