Mardrömar.

Ja det blir bara värre och värre, tragist nog.
Drömer t om på nätterna att jag är gravid.
Nu blir det och skära ner på godsakerna, hur det nu ska gå till.
Går inte och fortsätta så har.
Då rullar jag snart fram.
Man det är klart jag har ju kommit i gång med ridningen nu.
Det är ju bra träning.
Har inte ridit på tremånader men nu har jag helt plötsligt ridit
tre dagar i sträck.
Känner mig riktigt nöjd med gårdagens ridlextion igrums ridhus.
Nu har jag lärt mig soppas mycket att jag kan jobba på egen hand
med formarbetet på hästen.
Att det ska behövas 42 år för att kunna lära sig detta mirakel.
Eller snarare en liten ridskola som grums för att kunna prenta in
det i min skalle.
Hade publik också, då känns det som på riktigt tycker ja.
Tack för det Linda, Karin, Anna och Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0