Brevet är skrivet.

Det här med melodifestival är ju helt fantastiskt.
Har människorna här i värden såååå tråkigt så man måste
titta på något sååå dåligt.
Det konstigare än då, är att dom röstar på skiten också.
Sen är det lite lustigt att det är bara dom som är kända som
går vidare. Hur kommer det säg.
Nej jag tror att det är uppgort ja.

Linn har ju varit sjuk hela veckan.
Faran är att det har tagit lite celler på henne för hon har varit
så snäll och trevlig mot mig helt plötsligt.
Sa till och med att jag var hennes favorit mamma.
Sen kom förklaringen att hon hade ingen och jämföra med.
Hon börjar vänja sig med att jag vill söka till farmen nu.
Har skrivit ett brev som är ett A4 ark långt.
Undrar om det räcker. Skulle nog kanske skicka med ett
kort också.
Kan ju vara avgörande, så dom får se åtminstonde att idioten platsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0