Två dagar på spa.......

Ja då har man kommit hem från spa i sunne.
Linn hade redan stuckit till pappa när vi kom hem vid halv 6.
Så det blir och va stalldräng själv då framöver några dagar.
Men det ska väll gå, men konstigt nog är man trött när man har varit
på spa och bara gottat sig.
Det va rätt mycket folk där och många behandlingar var fullbokade.
Men jag han med kroppsknådning, ansiktsrengöring och nagel vård.
Sen så badade vi bubbel bad och basta rätt mycket.
Simmade ute i kylan också.
Jag tog mig en sväng till solariumen också.
Även om det ska vara så skadligt så behöver jag faktiskt det.
Efter denna sommaren så håller jag ändå på att dö.
Så det kvittar på vilket vis man skulle stryka med.
Men det va så bra pris på tandblekning så jag var tvungen och
boka in mig, fast det inte fans någon tid förrän i morgon bitti.
Sen får jag passa mig och inte le när jag är på dans.
För det kan bli jobbigt och få bort alla fula fiskar som fastnar på kroken annars ha ha ha.
Börjar och kännas rätt beroende framkallande, inte bra för plånboken.
Men det är klart då kan jag bara ställa mig framför Stefan och bränna av ett bländande leénde
och försöka titta som ett skadskjutet rådjur så kanske det går vägen ändå hi hi hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0