Kört....

Ja då har man lite vitare tänder än man vakna i morse.
Men om kärringen som var yngre än jag visserligen men ändå.
Hade talat om att jag inte fick äta godis på 24 timmar då vetta attan.
Men nu är det gort och till morgonen så bär det av till krk.
Ska vara med i någon sorts hoppkurs med både teori och hoppning.
Även på nyårsafton ska jag dit och ta ett pass.
Kan ju bara bli bra så här i slutet av året.
 
Gorde ett varv in på obs också för att finna lite kläder till garderoben.
Men ack jag gav upp.
Tog tre plag och gick in i en prov hytt.
Sen var det kört.
Måste gå bra första svengen annars blir det inte bättre än så.
Får gå i mjukis brallor ett tag till, trivsju ändå bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0