I väntans tider...

Fantastiskt nu har jag lite semester från hästandet :)
I lördags så var vi till karlstad och tränade hoppning med troja.
Och se, där blev hon halt.
Så nu får både jag och hästen vila från detta flackande fram och till baka
till ridhusen.
Kan va lite välbehövligt, börjar bli lite väl slitsamt och stå ute i kylan dag efter dag.
Igår så var vi med alla tre på lucia ritt genom grums.
Sandra hade bäst utklädnad.
Hon var tomte medans trolleri var rudolf med röda mulen.
Mulen fick vi inte till men jag tycker det blev bra ändå.
Börjar få lite smått panik inför jul.
Inga klappar köpte, ovanligt för mig.
Brukar va ganska bra ute i tid, men nu har jag lite svårt och hitta på julklappar.
Ja stefan har ju fått sin grävmaskin så han får va nöjd.
Men dom två små liven sandra och linn.
Dom har ju allt redan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0