Två dagar kvar på semestern.

Idag har det varit full rulle minsan.
Vid sju så gick stefan upp och gav hästarna hö.
Vid åtta gick linn ut och började göra troja klar för dagens träning.
Vid halv nio så åkte vi i väg till väste för en hoppträning.
När vi kom hem åt vi och sen stack jag med min mor till skogen
för och plocka blåbär.
Stefan sjutsade linn till busen för att åka till sin far i ett par dagar.
Sen så kom en kille och raspade tänderna på våra fyrfotade vänner.
Och nu sitter jag här och vet inget mer jag kan skriva.
Mer än att det var skit synd för rolf göran bengtsson idag.
Hans häst har blivit skadad så han kan inte vara med i sista hoppningen
i os idag.
Dom andra gick det inte något bra heller för.
Sånt är livet. Det går både upp och ner även för os deltagare.
Själv så har jag nog ganska bra flyt ändå.
Kan inte klaga jämnt nu.
Lite synd kan man tycka för jag skriver nog bättre när jag är arg:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0