Städ dag på hög nivå..

Idag har jag varit skit duktig. Ja ja stefan också, men han har inte blivit klar än.
Jag talade om i morse att idag skulle vi stor städa för annars skulle jag inte villja
bo kvar i kåkten.
Stefan tog övervåningen och jag undervåningen.
Jag blev klar men stefan tog aldrig upp jakten på dammråttorna när vi var tvugna och
avbryta för att åka till stan och hämta hem linn.
Stefan var nog väldigt glad åt det avbrottet, som han blev tät i näsan.
Så jag får se i morgon om jag tar över så jag kan få klart även där.
Men det åter står bara och dammsuga och skura golven med träsåpa.
Sen kan jag sova som en prinsessa ett tag till i min lilla koja.
Har även fått alla hästarna skodda idag.
Det var allt på tiden för vitspår hållde på och tappa en sko.
Jag skulle behöva en sådan där mat och sov klocka som skalman hadde.
Men min skulle inefatta massa andra saker som när jag ska kippa mig och
när hästarna ska skos om.
För det är nog det som jag missar mäst.
Men vad gör väll det att vitspår och jag ser lika dana ut i håret:)
Men ibland när man ska gå på dans det är då man funderar varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0