Nu klarar ni er ett tag...

Lille Olle kom till skolans musiklektion, öppnade fiollådan och tog fram en k-pist.
- Men vad ska det här betyda?, sa läraren.
- Att pappa står på banken med min fiol, svarade Olle...

Norrmannen var ute i skogen och jagade älg när han råkade vådaskjuta en annan medlem i jaktlaget. Han tog upp mobilen och ringde 112.
- Det har skett en olycka här. En person har blivit vådaskjuten.
- Är personen död?
- Ja, tyvärr...
- Är ni alldeles säker på att han är död och inte bara svårt skadad?
- Ett ögonblick ska jag se efter.
Norrmannen la ifrån sig mobilen och gick iväg. Efter en stund hördes ett skott.
Norrmannen tog mobilen igen.
- Nu är jag alldeles säker...

Det var en gång 2 bögar som åkte på studieresa.
När alla hade somnat så blev den ena bögen lite sugen.... Den andra bögen tyckte det inte var någon bra ide, med tanke på att de inte ville väcka de andra resenärerna.
- Äsch, sa den första bögen, ingen kommer att vakna, kolla här och skrek:
- Någon som har eld? Se... Ingen som vaknar.
Aja, tänkte den andre och dem satte igång att ha sex.
Morgonen efter frågade reseledaren:
- Har alla sovit bra?
Då sa en man:
- ...neej... jag har frusit hela natten.
Reseledaren:
- Men varför då? Varför frågade du inte om en filt?
Mannen surt:
- Jag vågade inte, för att det var någon som frågade efter eld, och då blev han påsatt i 3 timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0