Ett riktigt bra ridpass...

I måndags så ringde sandra helt förtvivlad över sin trolleri.
Hon tyckte ingen ting funka när hon rider henne.
Så jag lova henne att jag skulle fråga en tjej som heter jenny.
Som jag visste var på väg till sin mor och far som bor granne till mig.
Så igår ringde jag henne och bokade ridtid i vår paddock.
Efter sandra slutade jobbet så åkte hon hit med trollis.
Jag följde med runt gaperud med vitspår när hon skulle värma upp.
Det tyckte han var riktigt spännande med en ny tjej i stallet:)
 
Så nu har jag värdens lyckligaste tjej.
Hon har fått hoppet till baka tack vare JENNY.
Både linn och sandra står på kö för att få rida för henne nu.
Det blir väll bara för mig och bli riktig kompis till både leon och milton.
Så deras mamma för tid för mina små pysslingar när hon är på besök.
Bara hon vill också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0