En dag kvar....

Nu har vi snart städat i två veckor.
Vi håller på och göra om övervåningen så jag kan stå ut några år till
i min lilla städskrubb.
Linn har fått tagit in morfars skrivbord.
Hon måste ju vara förbered för att börja plugga snart.
Sen har vi varit och köpt tre garderobber på ikea.
Den ena ska linn ha inne hos sig.
Dom andra två ska vi ställa i fotändan på våran säng.
Och då reser dom två bokhylls delarna ut.
Har även köpt gaveln till våran säng nu.
Den var slut när vi köpte sängen för 1 1/2 år sen.
Så nu har vi huvud änden mot fönstret
Men dagen började vi med och lasta troja och åkte till
kristinehamn för att rida lektion för maria som vi köpte troja av.
Själv så hyrde jag en maxad D ponny som var stjärna på detta med
dressyr.
Så ni kan ju gissa att det blev komplikationer när vi drabbades samman.
Ja Ja man kan inte vara bäst på allt......
Nu är klockan halv 10 på kvällen och här sitter jag och väntar på att linn
gör lite natta mat till oss.
Stefan kan behöva det i alla fall.
För han har försökt och löst någon skit i ordets bemärkelse, hela dagen.
Han kom nyss hem den stackaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0