Två stolta rosetter!!

Är det någon som är nyfiken på hur det gick för kärringen??
Jo då jag höll mig på ryggen hela tiden.
Kom även över hindren i rätt ordning och allt.
Kan inte säga att det var tjusigt men jag fick min första rosett
och det är det enda som räknas. Tjooo
Jag var så stolt så stefan flinade åt mig.
Och min käraste ridkamrat kom och klappade om mig efteråt
och tyckte att jag var både modig och duktig.
Hon var väldigt stolt över mig sa hon.
Det räcker för mig.
Men någon tävlingsmänniska kan jag nog inte säga att jag blir.
Måste ha varit spänd hela dagen utan och veta om det.
För när vi kom hem så slocknade jag i soffan, var stel och bedrövlig i hela kroppen.
Linn fick rida trolleri som är sandras häst.
För såklart så hade troja skadat sig igen.
Den här gången så har hon slagit i underläppen, så en stor skin bit hänger ner
och dinglar.
För linn gick det skit bra, hon var lugn och sansad hela tiden som hon inte har
gort något annat. Fast trollisen var lite pigg på hindren.
Blev en rosett för linn också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0