Sammanfattning.

Ja då var helgen över och allt ska återgå till det normala i hela en dag.
Lördagen gick åt till att spinna garn för mig.
Var till arvika och träffade två underbara människor.
Och den ena lärde ut och spinna garn på slända.
Vi hade skit kul!
Sen när jag åkte hemåt så var jag tvungen och glida förbi min mor
och visa upp vad jag har lyckats åstakomma.
Så idag skulle jag börja klippa mina får.
Men det kärrvade så, det var bara och ge upp efter första tackan.
Flyttat ut mina spå kycklingar till hönshuset där jag har gort i ordning
en fålla som skydd från dom andra.
Även tova och ulla fick flytta ut i en egen hage.
För dom får ju inte gå med dom andra då tova är för liten för att bli mamma.
Planterat lite blommor utan för stallet så nu för det låta bli och bli -nus :)
Behöver kanske inte säga att sländan har funits med under dagen några
gånger där i mellan.
Imorgon är det och ge järnet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0