Paniken har släppts lös...

Snart onsdag YES!
Då ska jag få ha trollis med (sandras häst) på ridlextionenen.
Ska bli skit kul.
Sandra har åkt på båt resa till Åbo tror jag det blev.
Hon själv vet hon inte vart. Bara att det är en sådan där resa man
festar på.
Känns inte så bra som mor. m m
Sen blir det torsdag och vet ni VAD!
Jo då ska jag på interbjuv för tv 4:as dokusopa farmen.
JO ni läste rätt.
Jag började brevet med TREDJE GÅNGEN GILLT!
och det är just vad det är.
Men då har jag aldrig blivit kontaktad.
Dom ringde på lunchen igår och bokade in tiden.
Frågan är hur mycket mej själv jag ska vara. hA HA
Om det skulle gå så illa så jag blir antagen.
Så kommer det och bli lite stressigt och fixa allt här hemma
så inte stefan får hjärt snörp.
Han har panik redan!!

Kommentarer
Postat av: Lilian Malmgren

Så häftigt önskar dig all lycka med intervjun det fixar du /kram

2012-04-19 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0