Ordningen återställd.

Nu simmar jag i påskägg på jobbet.
Tycker nog det var skönare med alla hjärtans dags nallar!
Så fick jag besök igen av min mor.
Hon fick bunta lite fjädrar så hon blev glad en stund.
Sen var jag till helmia och hämta ut forrrden.
Får se om vi får behålla den hemma nu ett tag.
Passade på och titta lite på bil till mig också.
Men jag vet inte vad jag vill ha riktigt jag är ju så
mångsidag hi hi.
Kanske man skulle stripa (ha ha ha eller hur man faan
stavar till det) bilen med skogsbrunetten på sidan.
Guuuuud vad jag gillar fredagar.
Jaaaaag lääääääääängtar!!!
Behöver vila NU.
Det känns som mina ögon ska spränga sig ut ur sina hållor.
Så kallad lite lätt huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0