Kanske det blir en ford?????

Visst är det underbart med bilar!!!
Var till volvo i fredags och hämtade ut stefans bil från värkstaden.
När jag kom hem med den så sa stefan åt mig och behålla skiten.
Visst glad i hågen så tog jag den på måndag morgon och även idag
tisdag.
Åker från jobbet och ska åka in till kontoret i stan för att hämta ut
min nya jobb telefon.
Vad händer? jo först så får jag starta om den några gången för den
dör hela tiden ifrån mig.
Sen dör den vid första trafikljuset i korsningen in mot örsholmen.
När jag parkerar utan för kontoret så lysnar jag på motor djudet
och det låter som den bubblar riktigt i motorn.
Plus att det rycker från motor huven på höger sida.
Sen har det luktat disel sen jag hämtade ut bilen.
Bestämer mig för att lämna den till volvo som ligger jämt brevid.
Ja sen satt man åter i en volvo V60.
Passade även på och tala om honom att jag var ute efter och byta bil
jag med. Men det kanske inte är läge för det ha ha.
Jo då tyckte han men då skulle jag få kompensation för allt elende med
forden och få ett väldigt BRA pris. JO tackar ja!! Vi får väll se vad han kan
skaka fram för bil först.
Var lite kul för killen vet inte vem jag är??? Men jag vet att han gick i parallell
klass med mig.
När stefan fick reda på att jag skulle åka till volvo med hans bil, så sa han till
arbetskamraterna.
Fattas bara dom retar upp henne på volvo också då får dom nog veta vad dom heter.
Ha ha ha ha vad tror han om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0