Don efter person.

Bättre sent än aldrig.
Får nog börja med lördags fräckisar.
Har fullt upp så här när arbets veckan tar slut.
Fåren hade vandaliserat hela hö häcken.
Så det var bara och ställa sig och snickra en ny.
Ibland undrar man va faan man har skaffat djur för.
Bocken förstår inte att om han ska vara snäll någon gång.
Så är det när jag står med en hammare i handen.
Han måste va idiot!!
Men idag så klarade han sig.
Så dagens arbete slutade kl. 21.30.
Måste medela att forrden är hel än.
Men stefan har gett sig faan på att jag ska köpa mig en
hyndai i30.
Sån fjantig bil. Står jag ut i en sådan tro.
Får se när jag provkör.
Måste vara ruskigt bra konfort om jag ska slå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0