Det är inte lätt och heta SM..

Ja nu är snart denna vecka slut.
Idag så var vi till säffle på hoppning.
Sandra gick fel fri och fick en ny rosett till sin samling.
När vi åkte hem så tittade vi in på philipsons och prov körde
en skit häftig bil.
Nästan så jag nappa på den kan ja säga.
Nissan juke hette den.
Men vi var in i lördags och titta på hyndai också, måste väll
medge att den passar kanske bättre till ändamålet.
Så nu kanske det blir en kompi.
Herre gud börjar jag bli gammal nu???
Men en cool grej, det va att reg. nr börjar med HLM.
Skulle till och med kunna gifta mig och initialerna stämmer än då
om jag bara lägger till efternamnet efter.
Men torra stefan nappa istället på att M:et står för molkom.
Prata på och va livrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0