Väntan är slut.

Skulle ha passat bra med ett riktigt interligent inlägg.
Men tyvärr så har hjärnan tagit semester på obestämd tid känns det som.
Så det får bli det gammla vanliga.
Mattan i höns huset är i alla fall klart och så har jag snickrat lite runt om värpredena.
Idag som sakt har det varit häst tävlingar för hela slanten.
Fick åka till grums först och hämta hela ekipaget sen till sörmon och tillbaka igen.
Igår så blev det 7 kycklingar igen som nu ska födas upp till fina värp höns.
Var lite roligt för den första satt jag med i knä några gånger i går.
Sen på kvällen när jag sätte mig i soffan bredvid kläck maskinen.
Då tittade det upp en litet huvud efter kanten i maskinen och pickade på rutan.
Just i det hörnet som var mot mig. Ha Ha
Hon hörde nog att det var jag som kommit tillbaka så hon ville upp i knä igen.
Kom inte och säg att höns är dumma.
I sådant fall räknas inte minna dit.
För dom får special behandling här. Ha HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0