Så ska dom tas.

Fick ett internet erbjudande som jag skulle få en dator som en extra bonus.
Konstigt nog så gick jag på det.
Jag som hatar tetefonförsäljare.
Men när jag fick lappen och skulle hämta ut datorn så hade jag ångrat mig.
Skickade ett mejl till dom och talade om som det var och jag inte hämtar
ut datorn när jag ändå tänkt skicka till baka den.
Får ett mejl som säger att dom tänker höra av sig innom 24 timmar.
Gick två veckor. Idag så ringde dom på mobilen och undrade varför dom
hade fått till baka datorn och om det har blivit något fel.
Nej sa jag. Läser du aldrig din mejl. Då släpade han med svaret lite undrande.
Men till slut så sa jag att jag hade ångrat mig efter som jag tänkte säga upp mitt stationära
bredband i så fall för det blir för dyrt med bägge.
Och det mobila kommer det och bli för dålig täckning på.
Med lite diskutioner om täckningen som ingen tror på.
Så slutade det med att jag skulle få ett nytt erbjudande på halva priset plus en
super dator i stället för den andra som gick till baka.
För den var tydligen en utgående model och fanns inte kvar.
Tack för den!
Var även generös att jag fick tänka på det över helgen. Han hör av sig på måndag.
När jag är riktigt torr på fötterna så är det ingen ide och ta en diskution med mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0