Översvämning.

Ja då var det dax igen då.
Översvämning i lägenheten som stefan hyr till sitt bohag.
Men nu jädrans så har vi tömt eländet idag.
Tur att vi köper så mycket skit ändå som baracken exempelvis.
Men möblerna har vi ställt tillfällit på stefans jobb.
Men nu ska dom säljas säger han.
Jag kunde inte låta bli att klappa honom på axeln och säga:
Tur att det händer lite så det händer lite.
Nej jag har inte blivit stöllig.
Utan jag menar att han behöver en spark där bak och så plötsligt måste det hända.
Men tragiskt nog så var mitt lexikon med i stefans flytt och den kartongen stog på golvet.
Gissa!!!!!
Jo då dyng sur. Men det var väll inget det kostade bara dryga 11000 kr för 24 år sedan.
Äkta skin tog jag till och med. Fint ska det va. Nej då det blev så för att det var svart och
det andra som inte var äkta var rött.
Så tvättmaskinen går för fullt med sängkläder som även dom har simmat.
Men nu ska jag ställa mig och laga mat för kvällen.
Lite sent men va då!
En sak till! min dotter är normal!!! Hon var hemma från skolan idag för hon var förkyld.
Minns inte vilket årtal sist det hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0