Nu är det över.

Då har man överlevt inveteringen igen då. Men gud så mycket damm bland alla kort.
Jobbade från 7 till 19.00 så nu är det inte mycket kvar av dagen.
Men det är inte bara jag som har haft det jävligt när jag kom hem.
Stefan fick telefon samtal innan jag var hemma och fick åka till molkom där han
hyr ett litet skyffe med alla sina möbler.
Där hade det blivet översvämning. Vet inte vad ifrån det vattnet kom i från men
det låter inte så kul.
Ingen som vet någon som behöver lite saker. Här finns det gott om dom.
Men lite tur har jag haft under veckan min kära john deer har flyttat upp till eksärad.
Skönt och bli av med ett bekymmer. Men nu var det så gott som hel renoverad med
ny start motor och ny disel pump så borde den gå ett tag till.
Började med höns huset igår och la in en del utav mattan.
Ska ha linolium matta på golvet och sen ett tjockt lager med strö.
Fint ska det va till mina små liv.
Har lite mycket nu om kring mej som ska hinnas innan det blir för kalt ute.
Så därför har det inte blivit så mycket skrivet på sistonde och det  kommer nog
och se ut så ett tag framöver men härda ut.
Eller så kan ni gå till baka i tiden och börja om att läsa.
Om jag får säga det skälv så var det mycket bättre förr. ha Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0