Mycke vill ha mer.

Han som erbjöd mig en dator har inte hört av sig än så det var väll för bra för att vara sant.
Under veckan har det ringt två säljare till på min mobil.
Undrar om det går och mörda på telefon.
Ja det skulle va om jag stre igäl dom per telefon då.

Sen har min bror johanni varit här och hämtat lite skåp till min mor.
Hon har ju flyttat till kil.
Så hon måste ha lite mer skåp för att kunna stuva undan alla saker som
hon lyckas köpa på sig under 67 års tid.
När jag öppnade conteinern så drog han efter andan och frågade om det var ett
släckt drag.
Men när jag tog bort en hylla som blockerade vägen.
Så ädra han sig för det fanns ju en gång i mellan sakerna till och med.
Sen så tyckte han att det såg ut som vettiga saker till min glädje, vem vill vara lik mor.

Hoppas bara han hittar nåt eget och bo i snart, annars blir han väll stöllig på riktigt.
Men min mor skulle kallas myran.
Dels för att hon är så liten och sen så drar hon med allt hon hittar hem till stacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0