Lite sjukt...

Då har man haft påhälsning av vetrinären idag då.
Linn häst har blivit halt igen.
Så i morse så ringde jag direkt kl 8 på deras telefon tid.
Strax före 11 så var han här.
Så jag fick kassta mig i bilen och åka hem en stund.
Men tveksamt vad det är, men vi provade en dos medisin med
antiflamations hämande.
Så det är väll bara och hoppas att hon har sprallat i hagen och vrikat sig lite.
Eller ganska mycket kanske man ska säga, för kotan är nästan dubbelt så stor.
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på.
För lassta hästen och åka till ATG är ju ganska uteslutet när inte hästen
går på en transport självmant.
Men mitt i allt elände så är min rygg mycket bättre helt plötsligt.
Sätte mig och ringde vetrinären på jobbet och när jag reste mig så
kändes det helt annorlunda.
Men nu har jag en brännande känsla i sidan på en punkt som kommer och går
hela tiden.
Så det är väll någon närv som spökar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du får göra som vi gjorde med hästen om du behöver åka till sjukan med henne, vi fick ju sätta ögonbindel när vi skulle lasta fjordingen. Annars blir det att gräva ett hål i backen mvh René och Terese

2011-09-28 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0