Längtar till bättre tider.

Igår torsdag så tog jag semester och följde med några vänner till ullared och shoppa.
Tänk att då misslyckas man aldrig.
Jag fick mej ett par nya glasögon också.
Man börjar ju bli gammal så det blev ett par progresiva.
Så nu blir det väll och gå och se full ut på jobbet innan man lär sig och se i dom.
Sen har vi fått en halt häst på halsen också.
Så hon har fått stå i en liten sjuk hage för att tvinga henne till stillhet.
Denna helgen är det rena julafton för Sandra har skaffat stall vakt till sin häst för att
kunna komma och häsa på sin snälla mamma.
Men men det är ju häst hoppning på krk hela helgen så hon ska väll släpa med oss dit.
Jag som har så mycket och stå i.
Imorgon är det fest i en byggde gård här i när heten också.
Om man skulle passa på nu när sandra kan vara chafför.
Det värsta är att man blir så slö nästa dag så då blir det väll inget gort här hemma.
Men under kvällen så började jag faktiskt med väggen till hönshuset.
Så nu är jag på G.
Jag får alltid så mycket gort när jag är på humör.
Men det är bäst för dom runt om kring och hålla sig på avstånd vill jag jämt på peka.
Och det finns alltid en man med i anledningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0