En skulle ha blivit man!!!

Vet inte hur länge sen jag bara inte jorde någon ting.
Men nu är hönshuset klart i alla fall.
Och mia har fått fyra tuppar till och ta hem.
Min mor har fått sina hyllor kapade och uppsatta i sin garderob.
Så jag kanske kan ta det lugnare nu ett tag.
Tills det blir frost, för då får jag väll trava i väg till vidfällorna i skogen.
För med tanke på att inte stefan lyckades få in en vepinne i år.
Så skulle jag inte tro att det rör sig så mycket mot vidfällorna häller.
Hur f---n en nu tar dom på ett säkert sätt?
Försöker hinna träna min rygg en gång om dagen också.
Kan ju behövas om en nu ska till skogen.
Annars så händer det inte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0