Vilken idiot skapade kvinnan.

Om en frågar en man vad han har gort under dagen.
Så får man vänta på svar kan ja lova.
Och inte kommer det så mycket häller.
Själv så slutade jag ett. Då åkte jag och tankade. Sen in på mossbergs för att handla fil till gubbe.
Väl hemma tog jag itu med en telefon försäljare som krånglar. Beställde tid för linns körkort på moppen.
Krånglade med datorn igen för att få igång den. Svarade på mejlen från försäljaren.
Till hönorna och tittade över om dom behövde något. 18 ägg blev dagens skörd.
Sen tog jag mej en promenad i skogen efter sjön. Hittade lite svamp också.
Hem och städa. Två tvättar med sängkläder har jag tvättat, som blev efter att jag bäddat rent igår.
Vid fem när stefan dyker upp så har jag jämt börjat med maten.
Äter och sen går ut i stallet och mockar, tar ner hö och skalar minst ett kg morötter till hästarna.
Dom är så fula så jag måste piffa till dom lite.
Stänger till hönsen för nu är det kväll, så jag går in och duchar för sen väntade bloggen.
Och här sitter jag nu!
Kanske inte så intresant inlägg men det har en tanke?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0