Vatten är tjockare än blod.

Kan inte säga att jag är särskilt frisk.
Har kanske lite feber t om.
Men jag ska orka en dag till.
Men det är klart att överhettnings skyddet slog till i dag på jobbet.
Skulle bara nämna att min mor inte behövde skriva klart slut summan på korten när hon buntar.
Nej du, den gammla hunden ville inte sitta.
Så kunde man inte göra för då skulle det se så rörigt ut.
Och hon tyckte det ser nog jävligt ut ändå.
Då fick jag nog!
Sa till henne att jag skulle vilja se att hon gorde lika mycket på en dag som jag.
Det här resulterade i att hon inte tog lunch och inte sa hej då när vi sluta.
Hon bara drog.
Hoppas det snart blir nyår så man kan få arbetsro.
Skulle vara bra om jag kunnde hitta en till som jag.
På måndag så slutar hon som jag har till hjälp uppe hos mej om det inte händer ett mirakel.
Fattar inte riktigt hur det ska gå till och hinna allt på jobbet.
Det är för mig en gåta!
Men jag får väll be till gud att han inte straffar mig så hårt.
Det är nog med att jag inte fick välja min mor.

Kommentarer
Postat av: Nettan ;-)

Inte haft någon bra dag idag med andra ord....

2011-10-27 @ 23:45:11
Postat av: Bengt

Det finns bara EN som du, he he

2011-10-28 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0