Händelse rik dag.

Har försökt kompensera förlusten av fräckisen förra fredagen.
Så det fick bli en i dag med.
Det var lite körigt i går så det var nästan nära och inte hinnas med.

Skulle ha silat saft igår men valde och följa med Agneta på dans i forshaga istället.
Ja herregud vilken salig blandning på människor man får se på ett och samma dansgolv.
Det är som en botanisk trädgård fast med människor.

Idag så gorde jag det.
Stefan fick va min sörvare.
Så nu är tre av mina ulliga varelser skallperade.
Skulle ha planerat in det lite bättre men va faan det är så mycket och göra hela tiden.
Så jag får ta tre till nästa helg. Så då lotta får du komma och titta.
Jag övade lite bara först!

Men det blir nog inga mer får om jag ska klippa själv.
Min kropp känns som 150 år skulle jag tippa på.
Och efteråt så slängde jag mej upp på vitspår och tog en tur med stefan och troja i skogen.
Men den hästen blir jag inte klok på. Nu vägrade han och galopera.
Men det rådde jag bot på så då fick han strava i två km istället.
Oj så svettig man kan bli. Han gick nog ner något kilo på den rundan.
Och jag tynar snart bort om jag inte lägger mej ner och vräker i mig lite mat snart.
Hadde även underbart besök idag av Louise och mattias med barn.
Tack för den underbara tårtan. Nästa gång kommer vi och hälsar på hos er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0