Tyst som i graven.

Kan säga att det varit bra på jobbet idag.
Erica och jag har haft det så lungt och stilla.
Kunde tro att vi har varit ensamma hela dagen.
Men en sak vet jag! Jag har inte gort något FEL.
Men nu har jag plockat undan och städat ganska rejält.

När jag kom hem så var det städat hemma också.
Skönt att stefan är ledig var 5:e fredag.
Så det blir städat då åtminstånde.
Sen var han ut och red på troja tillsammans med linn och vitspår.
Men han blev lite sen hem för han hade klipp tid halv 5.
Så jag fick ta i mot hästen så han kunde slänga sig i väg till molkom.

Idag för man säga GRATTIS till Rocky som blir tre år idag.
Stefan köpte med ett ben till honom när han kom hem.
Så nu är alla nöjda och belåtna inför helgen får jag hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0