Tillbaka till värkligheten.

Nu vet jag att det är modemet som är trasigt till datorn.
För stefan har lånat ett av grannen, så det är därför som det kan bli ett mer välskrivet inlägg.
Gissa om jag har svurit och ståt på under denna tiden.
Men nu känns det bra!
Igår var jag ut och red en tur med vitspår och stefan var med på sin troja.
Gick riktigt bra, och idag så var linn ute och red troja medans jag skrittade runt med etna.
Imorgon kanske det blir jag som rider troja vi får väll se.
Vi turas om lite, det är ju så när man får en häst på gården som är i sådant trim så den inte kan stå.
Som min vitspår hi hi hi.
Med denna takten så blir både häst och jag magra som en jakthund.
Vi har inte ens tid och äta mat längre. Måste ju ut innan mörkret gör sig på mind.

Som sakt i dag så har jag varit på fårklippningskurs.
Helt otroligt vad det var roligt.
Och så får vi väll se om det kommer i morgon på värmlandsnyheterna.
Kommer och vara lite jobbigt och se sig själv på tv om han inte klipper bort mig.
Men skulle inte tro det för han tog en extra filmning för att jag pratade på så och han tyckte det
låt intresant så han frågade om han fick knäppa på en gång till.
Ja en skulle kanske jobba med radio. Ha HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0