Man kan inte lita på någon.

Idag har det varit lite lugnare.
Men det har inte blivit något ridet häller.
Stack till grums på dressyr teorikurs.
Sen var jag på kryddparty, får hoppas jag använder kryddan denna gång.
Hittade två burkar som jag köpte när jag flyttade till molkom.
Dom hade gått ut i datum för 6 år sidan. HI HI
Men jag har i alla fall kört i gång en omgång ägg i kläckaren.

Börjar nog bli lite tränad, för idag känns det mycket bättre i kroppen.
Åter hämtningen tar inte så lång tid längre.
Det känns ju positivt i alla fall.
För igår var det inte roligt innan jag stöp i sängen.

Skulle behöva sätta upp en kamera här på gården.
Börjar tro att någon gör sig lite lustig med och förstöra för en.
I sommras så blev den andra motor sågen i ordningen stulen.
Och idag så dog den andra traktorn i ordnignen på samma sätt som den vi sålde för en tid sedan.
Så det blir väll ett roligt kalas och ta i tu med förstår jag.

Kommentarer
Postat av: René

Vad gör ni med traktorerna? vad har du för diesel egentligen undrar Åke eftersom det var pumphaveri på den andra kan man undra om du kör med skit i dieselen, Mvh René

2011-10-24 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0