Får jag lov att arbeta tack!

Linn tog sin första rosett på hoppningen idag.
För att få en så ska man vara fel fri på rundan.
Stora syster kom dit och titta.
Hon hadde med sig en tårta som hon bakat till linn i födelsedagspresent.
Den högg vi i på uppe vid kaffeterian på krk efter slutförd runda.
Den smakade superb. Men så hadde hon varit uppe till två på natten också.
Vad gör man inte för sin lilla syster.
Men då blev presenten lidenas i stället som hon hadde köpt till henne.
För hon försov sig så hon fick så brottom och komma iväg så den glömdes bort.
Får bli nästa gång.
Men lite irriterande var det att inte min fårhage blev klar under helgen.
För när vi kom hem så han jag bara skotta ut där hönsen har bott i sommar.
För att sen göra sig klar och gå på ett års kallaset för nattalie.
Längtar till att få en helg där jag bara kan konsentrera mig på att arbeta hela tiden
utan avbrott.
Tror ni det kan hjälpa att be till gud om det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0