Vilken bra nokia telefon.

Nu äntligen har jag sparkat i gång min gammla nokia telefon.
Och se vad jag fick tag på där!!!
Några historier. Eftersom jag inte mins dom så har jag nog inte lagt ut dom på bloggen.

Likheten mellan kvinnor och höns.
Litet huvud, stor röv och kacklar hela tiden.
Och på kvällen vill de sitta på pinnen.

En blondin kommer hem ifrån sin första dag i skolan.
Mamma, jag kunde räkna ända till 14 och de andra kunde bara till 9.
Är det för att jag är blondin? Mamman: Jag det är för att du är blondin.
Efter andra dagen:
mamma mamma jag kunde alfabetet ända till s och de andra kunde bara till m.
Är det för att jag är blondin mamma? Mamman: Ja det är det.
Efter tredje dagen:
Mamma vi hade idrott idag och jag hade mycket större bröst än de andra tjejerna.
Är det föra tt jag är blondin? Mamman: Nej det är för att de andra är 7 år och du är 21.

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ja, dom va bra. Särskilt den första! Ha ha!

2011-11-04 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0