söndag kväll.

Var lite sekt och gå upp i morse.
Kom hem från 60 års kallaset kl 1 i natt.
Sen upp kl 7 för att ge hästarna mat och efter halv nio så gav vi oss av
linn och jag med troja på släp till krk på hoppning.
Gick väll mindre bra på hoppningen men träning ger färdighet heter det ju.
Stefan skulle ju inte med för han hade så mycket att göra. ha ha ha ha ha
Behöver nog inte säga något mer om det.
Men skoj hade vi, kärringarna satt kvar i köket efter maten och herrarna
hamnade i vardagsrumet der vi inte kunnde ha någon som helst koll.
Min dotter fattar inte varför det inte ska gå och vara trevlig och umgås utan alkohol.
Nej det kan man undra faktiskt.
Det var som när en grannen sa till mig, jag skiter i om du dricker men du måste
vara glad och prata.
Ja mycket kan dom säga om en, men att inte det skulle lyckas är nog ett smärre under i sådant fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0