Rygg ont igen!

Ja nu sitter jag här med min ömande rygg.
Försöker och strukturera upp vad som är mest akut och gripa tag i.
Linn följde med stefan på ridningen för att sen åka och titta på en hästtransport.
Hoppas den är bra nu så man slipper och titta något mer.
Kul med den nya lapp toppen också.
Var ett erbjudande som bara företag får som jag nappade på.
Så när jag börjar och rota vad det finns i datorn så finns det inte xl ens.
Vad menar dom att företaget har för annvändning av denna dator.
Ska det inte vara ett användnings redskap för företaget.
Man slutar aldrig och förvånas. Men den var gratis förutom bredbandet som jag
ändå hade tänkt och skaffa.
Ja det här med min rygg kom i går när jag bytte däck på bilen.
Ringde till stefan så han kom för jag har varken domkraft eller fälgkors i min bil.
Men min mor han inte åka från jobbet så hon plockade fram båda delarna.
Så vi började så smått och lossa hjulet som någon smart kille har listat ut att det ska
sitta under bilen.
Som om det inte slulle få plats inne i bilen. Det får ju t om min mor i renulten.
Så när stefan kom så fick han lägga sig under bilen och lossa hjulet och pumpa upp bilen
med domkraften.
Sen tog jag över!
Inte så smart med tanke på min rygg idag.
Men trots allt kanske det är bättre att jag har rygg ont än att stefan skulle ha fått det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0