Jakt idioten har talat.

En typisk händelse från en typisk person.
Väntar hela förmidagen på att det ska ringa.
Vill veta när jag ska hämta hem linn från farsin.
Kl 13,00 går jag ut för att vi ska rida iväg på hästarna en tur stefan och jag.
När jag kommer till baka så kickar jag på telefonen och ser att linn har ringt två gånger.
Ringer upp och får reda på att hon ska gå på bio med far sin.
Gissa vilken film.............................................. Om inte jägarna två.
Går ut och skottar och gör klart maten för kvällen till alla djuren.
Sen går jag in och börjar med och laga mat.
Då ringer det igen.
Då var det linn som undrar om vi kan ses på obs om ca 40 min.
För då hade dom inte lyckas beställa några biljetter.
Var säkert slut sålt.
Biograffen är ju inte så tålmodig och väntar som jag har fått gort hela livet.
Men då sa jag NEJ!
Jag tänker inte jäkta utan dom får vänta till kl 18 åtminstonde.
Så nu får jag väll stänga igen för denna gången och åka iväg och träffa
den största idioten som går i ett par skor.
Gud vad jag har lyckas här i livet.
Måste köpa mig en lott när jag kommer till obs.
När man lyckas hitta en bland nio miljoner så ska jag väll kunna få tag på en sketen vinst lott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0