Ensam är bäst.

Riktigt skönt och jobba helt ensam.
Men i morgon är friden slut. Då är hon på plats igen min mor.
Till måndagen så får jag ytterligare en och hålla reda på.
Hon ska praktisera några veckor med och bunta kort.
Ja som sakt livet går vidare.

Sandra ringde idag och talade om att hon har gort sitt bästa dressyr pass hittils.
Ja det är ju kul att någon får lära sig och rida ordentligt.
Det är nästan så jag funderar och sälja en häst för att få plats med sandras ridlärares ponny.
Han behöver en stall plats till henne och hälst nära k-stad då hon ska föla i vår.
För då skulle jag kunna utnytja honom till att försöka lära mig också.
Om det är någon som kan lära mig så skulle det nog va honom.
Om jag nu vågar!!!
Han är ju lite speciel i sin hantering utav människor.
Igår så sa han till en tjej i sandras ridgrupp och inte va så sne i fötterna.
Hon svara att hon var född sån.
Då sa han att hennes mamma måste ha haft det jobbigt när han födde henne.
Efter som hon hadde så sne fot.
Den killen har humor han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0