Ännu en dag till historien..

Igår sjutsade jag linn hem till sin syster, för att åka med till stockholm för att se hästhoppningarna under helgen.
Passade på och titta in till min storebror Michael som fyllde 50 år förra veckan.
Han har så fantastiskt fint i sitt hem så man nästan skäms.
Även akvariumet är så otroligt rent och fint.
Men det skulle nog gå lättare om man bodde störe som dom gör.
Alla barna är är stora och flyttat hemifrån.
Hans fru har ingen hobby som skräpar ner.
Inte något annat heller för den delen.
Nu går hon på diet också så hon nästan drömmer om mat.
Och vad drömmer jag om då!!!
Ja det är så klart det gammla vanliga, ett större hus.
Det är lika omöjligt som min bror som går och väntar på den där extrema stor vinsten.
Men i dag drog jag ur tummen och började städa.
Tvättade fönster och hängde advetsstjärnor och ljusstakar i fönstren.
Skurade golv och även fönstren fick sig en liten finnich.
Tvättade och ränsade bland blommorna.
Strök gardiner och bäddade rent i sängarna.
Ja, stefan ja han fick skotta skit och byta däck på svärmors bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0