Sommar fest!!!!

Då var den årliga sommar festen till ände!
Men med tanke på att det hette räkfrossa så tyckte jag nog att det var lite tamt.
Fick påminna alla som höjde på ögonbrynen att det var räkfrossa vi var på när jag kom med min tallrik.
För det första så var det som till tugg en brie ost och en mögel ost.
En vanlig västerbotten ost och två sortes klet.
Små bröd bitar men dom var många och lite vindruvor.
Så ska man äta sig mätt på detta. Tyvärr så äter jag inte klet och inte ostar som luktar konstigt.
Så det blev två rågade tallrikar med räkor.
Min bästa ägg kund bjöd mig på en alkoläsk. Sen hade vi ett intresant samtal om män.
Som ni förstår så brinner jag lite extra för just detta ämne. Tyvärr så kunde inte hon förrändra min inställning utan tvärt om hon förstärkte min uppfattning.
Ja herregud varför gorde du dessa män så handikapade i det sociala spelet mellan två kön.
Då kunde han väll ha gort alla homosexuela från början för dit är vi ju ändå påväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0