Tack Anna!

Fick en underbar nyhet igår. Har en läsare som har blivit helt tagen av min blogg.
Men hon är ju så smart så hon började läsa mitt första inlägg och arbetar sig sen vidare uppåt.
Så detta inlägg kommer inte hon och nå på flera månader eller kanske år.
Lite roligt faktiskt med ett sådant gensvar. Att hon värkar förstå vad som rör sig innan för pannbenet på mig.
Kan vara ganska mycket både på gott och ont.

Sen så har jag en underbar människa jag känner som gifter sig idag.
Hoppas att allt har varit bra och att det inte kommer något reng på dom underkvällen då dom ska vara utomhus och ha grill party.
Allt ihoppa har varit en hemlis med bara några få som har haft vetenskap om händelsen.
Kul med folk som lyckas här i livet.
Blir liksom lite ordning och reda tycker jag.
Är som och bygga ett hus om man bara ställer huset på några stolpar och så ska det hålla till tidens slut.
Ja en annan fattar ju bara sådant språk så för en annan är det inte tal på att gifta sig.
Efter som jag är gammaldax och bara jag som pratar och har en hjärna som kan tänka ut något så blir det inget här det kan jag lova.
Har försökt men efter mycket prat från min sida så fick jag en förlovnings ring, alltid något som faan sa när han kom till Åmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0