Meningen med livet???????

Det är som att bita sig i ryggen!
Har varit ute och planterat blommorna som jag köpte igår.
Har ni provat och plantera i storm någon gång.
Gör inte det om ni inte äger välldigt mycket stönighet.
Men nu är det gort. Det blev stenpartiet som fick sig en ansikslyftning.

Imorgon så tror jag att jag skiter i påsk äggen och tar och sätter mig ner.
Det går inte och snurra runt som en gör och tro att man ska överleva.
På tre dagar så har jag packiterat 2500 kycklingar utav en, har yterligare tre till sorter.
Sen är det alla påsk ägg som är 13 sorter. Påsk ris pynt 6 olika, plus alla olika fjädrar som är säker några miljoner sammanlagt.
Eller vad sägs om påskbrev men kritor, så det blir ojämt och bra och packa.
Nej en får strösta sig med att det finns dom som har det värre.
Som min tillfälliga medhjälpare som går igenom påsk korten.
Kan bli lite trött samt och se samma motiv timme ut och timme in.
När man är klar så har jag packat upp mer av samma motiv. Ha HA
Om man inte blir idiot så vet inte jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0