Skaffa ett eget liv, tack!

Kom på för en stund sen något som jag skulle skriva på bloggen för det var ju ett tag sen sist.
Men jag gorde misstaget (eller inte) och startade upp mejlen för att kika om det kommit något spännande.
Det hadde det igentligen,i alla fall något som gorde så jag glömde bort vad jag skulle skriva.
Så nu för det bli det i stället.
Är även med i något som heter stay friends. Det är mer eller mindre en sida med klass kambrater så man inte ska glöma bort dom.
Där hadde jag fått ett medelande från någon gubbe på 48 år som hadde blivit kär i mej och gillade det lilla jag skrivit om mej.
Då undrar jag.
-Vad har jag skrivit.
-Vart har jag skrivit.
Fråge tecknen har blivit många.
Han bodde i liverpol bara en sådan sak.
Det låt på honom som han har bildat sig en uppfattning om mej helt klart och tydligt.
Stackars man som inte begriper bättre.
För det första är jag appsolut inte ute efter en man. Dom förstår nade ändå.
För det andra ingen människa som bor i ett annat land.
För det tredje så gillar jag inte och resa. Men det gorde han mycket.
Nej tyvärr gubbe lilla så skulle jag knäcka dig på en piss kvart.
Brevet stog på svenska men jag lovar,  han har fått det översatt. Var några missar som t,o,m jag såg.
Illa då. Kan vara en riktig utlänning t,o,m säger inget mer så har jag ingen ting sakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0