Segern skulle vara min.

Man skulle kunna göra det enkelt för sig.
Bonde söker fru har dragit i gång med och visa sinna kandidater.
Bara och välja ut en, sen vänta på svar.
Sen är bonden min.
Tävling är tävling.
Om han ändå har fasnat en gång i brev högen så är han körd när jag kommer till gården
det är då säkert. Ha HA
Men tyvärr så sitter mina tår fast här i myllan som små rötter.
Mitt öde ligger väll i mina ruckel som jag inte riktigt vet hur jag ska kunna fixa till
under min livstid.
Men det är väll bara och bita i hop och hålla tummar för att det kan finnas något positift bakom dasset
en vacker dag.
Och inte en häst som ser ut så jag får dåligt samvete.
Men man säger ju att som man bäddar får man ligga.
Men så gammal är jag inte så jag kunnde gå husmors linjen och lära mig.
Den skolan var redan död och begraven när jag gick i skolan.
Men nu är det tur att det är helg, om det hadde varit en dag till denna vecka så hadde jag inte tagit mej ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0