Helgen slut.

När jag kom hem i fredags så målade jag sadelkammaren på utsidan med grundfärg.
Igår så målade jag två sidor med den röda färgen.
Men det blåser för mycket så jag får vänta med rästen
Har lakt ut min traktor och gräsklipparen på blocket.
Fick ett skambud på traktorn nyss på 25 tusen kontant.
IDIOT skälvklart ska jag ha pengarna kontant och med moms.
Svarade på hans skambud, men fick tillbaka ett engelskt medelande.
Och vem faan kan läsa det då!
Idag har jag fått städat för vi skulle få främat men tyvärr så blev hon lite krasslig.
Men det går ju fler tåg.
Fick ju städat i alla fall. Fast jag fick väll använda stämbanden lite får jag medge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0