Förvirringen är stor.

Rocky blev lite förvirrad i dag.
Han låg vid garaget och väntade på stefan som högg lite sly vid gärdeskanten.
Då hade han traktorn och skogskärran med och lasstade samtidigt.
Då kom vår granne och körde förbi som har en lika dan traktor.
Gissa vad han tittade fram och till baka mellan traktorerna.
Inte lätt att vara hund och inte kan se skilnad och förstå att det finns mer liknande traktorer.

I förmidags var jag och kikade på får.
Gissa om jag väntar på att få hem några.
Hoppas att jag får stängslett till veckan nu så jag kan sysselsätta mig med det under tiden.
Men det blir inget förrän efter midsommar som jag kan ta hem mina små lamm.
Så jag får tåla mig ett tag.

Men nu tölar stefan om en häst också.
Herre gud hur kommer detta sluta.
Sandra vill ju att vi ska få plats med hennes om det skulle behövas också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0