En arbetsam helg.

Ja då var helgen slut och det är väll tur det för nu börjar jag känna mig sliten.
Nu har jag målat klart sadelkammaren utvändigt med den röda färgen.
Sätt ner stängsel stolpen till får hagen.
Ränsat ogräs i trädgården.
Avslutade lördags kvällen på krk där dom visade 3 åringar.
Två som jag känner hade sina 3 åringar med.
Lagat mat behöver jag väll inte igentligen säga men imellan stängsel stolp och ogräsränsning
så får en offra sig efter som ingen annan kommer på att man behöver äta.
Har hunit med en tur på vitspår också. Han var lite onödigt pigg men man får väll skylla sig själv när
det inte blir så ofta.
Städat hos kycklingarna i stallet och så har jag satt på fina ringar runt benen för att kunna hålla koll
när dom är födda och ursprunget.
I fredags efter jobbet åkte jag till grums och red. Sen tittade jag på när sandra red sin nya häst som hon
har köpt sig under veckan.
Ska försöka få tag i lite kort som jag tog med sandras kamera och lägga ut på bloggen under veckan.
Blev kvar rätt länge då vi pratade på rätt bra en stund.
Så klockan var nog efter åtta tror jag innan jag var hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0