Väntar på måndagen...

Då har man varit ute och sprungit igen.
Börjar och bli en vana nu.
Det dinglade ner lite snö och blåste stundvis riktigt mycket.
För övrigt så har jag inte gort ett skit.
Mest luggit i soffan och slöat.
Men det var ganska bra för till slut när jag vände mig på något vis,
så knäppte det till i ryggen och rygg värken var borta.
Fem kycklingar har det blivit, men en har dött.
En ligger i kläckaren än och mår inte så bra, får nog ta bort den.
Han ser inte ut till och lida men benen är inte så starka så han kan inte resa sig.
Så det blir inga mer affärer med den damen.
Av 15 ägg så får jag tre kycklingar om det inte händer något mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0