Varför...

Har gett upp hoppet på husbygget. Köpte i stället en barack så jag kan förvara mer saker.
Man kommer till en gräns när man ger upp. Bara och inse att man är inte som anndra och ska behandlas där efter. Det finns många gånger som jag har funderat på varför jag blev tjej.
Vet inte varför riktigt men det känns som allt skulle ha gått mycket lättare.
En man vet att han kan även om han inte kan.
Han blir mätt i magen även om han inte lagar mat.
Kan sköta sig själv och skita i andra.
Framtiden slipper dom tänka på, den bara kommer.
Slösar ingen tid på andras kännslor.
Känner ingen hetts utan alltid är avslappnad.
Får alldrig dåligt samvete.
Känner ingen press att få något gort.
Behöver inte vara människort till lags.
Har oftas mer i lön (för vadå).
Tas mer på allvar.
Som en sår får en skörda.........

Kommentarer
Postat av: Lilian Malmgren

tja grannen min,Nej inte ska du ge upp byggandet,skulle bli så kul om det hände nåt i byn.Det verkar som du inte får gehör för dina ideer,jag tror att du är så stark med din vilja(bestämmande)så dina gehörer inte törs vara med utan går undan istället.Kan det vara så ??

2011-03-02 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0