Snart klart!!

Tog i tu med sadelkammaren idag.
Typist nog så fick stefan ryggskott som ett brev på posten.
Lite tragist att det alltid ska krångla, så jag blev inte helt klar med skivorna på väggarna som jag hade tänkt mig.
Igår så var vi ute och red, linn och jag en sväng. Stefan släpa efter med Etna.
Lite jobbigt nu när dom bara är tre. För då blir det en själv hemma och skriker i stallet.
Men annars så är det underbart med bara tre hästar. Jag säger bara en sak våra hästar är BÄST!
Var ut på vitspår en sveng när jag hade tagit bort gipset i mitten av dec.
Annars så var det 4 månader sist han var ut och red.
Han var helt cooool gorde inte ett steg snabbare än det anndra.
Han är bara bäst. När dom frågar mig vad jag ska han en så stor klump till.
Brukar jag svara, en trygg och snäll häst och ta med ut på promenader.
Det är just vad han är (precis som jag hi hi).

Kommentarer
Postat av: Sara - f o t o b l o g g / h o b b y f o t o g r a f

Svar: Troligtvis blir klänningen marinblå, men en liten vit kant? Om det nu blir den i slutändan vill säga :)

2011-03-14 @ 07:43:08
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0